International Management

Entscheidungstabellen, Geschäftsregelsysteme oder Wissensnetze: Die Studierenden haben erfahren, wie Wissen in einem Computer darstellt oder speichert  und wie dieses IT-basierte Wissen zur Entscheidungsunterstützung genutzt werden kann.

Studenten aus vielen verschiedenen Ländern wie Brasilien, Indien, Indonesien, Jemen, Russland, Türkei, Vietnam studieren zusammen und wollen den Master-Abschluss erreichen.

Students in our degree programme "International Management" have finished the course on IT-based Knowledge Management.
Decision tables, business-rules systems or knowledge networks: students learned how to represent or store knowledge in a computer and how  such it-based knowledge can be used to support decision making. Students from many different countries like Brazil, India, Indonesia, Jemen, Russia,Turkey, Vietnam work together and are looking forward getting a master's degree.